Kızlaaar merhaba 🦋
Bugün detaylı usg için randevu almaya gittim hastaneye. Önce muayene oldum,doktor son adet tarihimden emin olup olmadığımı sordu ısrarla. Emin olduğumu zaten planlı bir gebelik olduğunu o yüzden hatırladığımı söyledim. İkili sonucumu istedi oradaki ultrason haftası ile şuanki haftayı karşılaştırdı ve adet tarihimi 1 hafta geri çekti. Neden olduğunu da soramadım acil bir hasta varmış onu almak zorunda kaldılar. Aranızda böyle bişey yaşayan varmı? Haftası 1 hafta ileride olmuş olsa diycem ama o zamanda haftası 1 hafta önde derdi neden adet tarihimi değiştirsin diye düşünüyorum kafam karıştı🙄