Acrbaby Merhaba anneler , doğum çantası hazırlıyorum 10lu hastane çıkışında tulumu var ama onu çekimde giydirmek istiyorum , ebeye diğer alt üst takımını versem problem olurmu tecrübeli anneler yada bilgisi olanlar yazabilirmi 🙏😊🤱ayaklı tulum şartmı yani 🤔
NekwaSultan Acrbaby Canim tulumla alt degismesi zor oluyor o yüzden ayakli pijamalı birsey iyi oluyor ;)
Mrvbdk Hayr tabki canım bi çok hastane cıkısı da ayaklı pijama yani alt üst takım o tulumun yerine öyle bsey vereblrsn canm
Dilekerkan0705 Egeye verileceği bende alt üst şapkalı eldivenli zıbın verdim geldikten sonra süslü tulumunu giydirecem