29.haftamdayim evdeyken çok rahatım ne zaman dışarı çıkayım yuruyeyim çok kötü hissediyorum. Bugün mahallede fenalastim deyip oturmadigim esnaf kalmadı. En son kendimi bir eczaneye attım 9-6cikti tansiyonum. Bı tuzlu ayran içtim. Ensemden bir ağrı hafif baş dönmesi gözümün önünde yıldızlar uçuştu. Eve kendimi zor attım valla. Var mı böyle olan ?