Deryali34 35+1 haftadayim bebek hala dönmedi doktor 37den sonra zor doner diyor bende normal dogum istiyorum. O haftadan sonra donermi? Kilosuda 2400 iyimi
Merveee34 Deryali34 az ihtimal olsada dönme şansı var . Bazı doktorlar anne karnında da döndürebiliyor . Kilosu da iyi canım
alparslanannesii1661 Deryali34 32 de benimkide dönmemişti doktor sezeryan olursun sen dedi simdi 34 oldum haftaya gidecem ne dicek acaba
Birsen2906 Deryali34 bol bol tatlı ye canım sancı anında bile donen bebekler varmış bence stres yapıp bebeği etkilemek herşey yolunda gitsin tatlı türünü kararınca ye harekete geçer zaten
Seyda_Seyda günde bi cok kez secde pozisyonunu al … Yarari olan bi cok kisi taniyorum cnm denemekde fayda var
butterfly4 ilk Gebeliğimde 36. haftamda döndü 😊 hatta ben artık umudu kesmiştim ama doktorum son günlerde bile bir bakıyoruz dönmüş oluyor bekleyecegiz demişti. 36 da döndü özel birşey yapmadım
Biranneadayiiii Canım youtubede şöyle bi video var dene istersen deneyip memnun kalan çok kişi var yorumlarınıda bı oku belki işine yarar bende deniyorum bu arada 😊