Su içmen kadar güzel birşey ne kadar içersen hamileliğin boyunca okadar rahat edersin 🤗gaz problemi de kan ilacı özellikle kullanıyorsan genelde kabızlık yapıyor kabızlık şan bir adım öncesinde gaz problemleriyle eşlik ediyor ve kendini takip edip hangi yiyeceği gediğinde gaz
Yaptığını çok rahat
Anlayabilirsin örneğin süt ürünü yapıyorsa laktosuz tercih edersen yoğurtta öyle çok rahatlatır ..ama yediğün yicekleri kontrol etmen önemli yedikten on on beş dakika sonra gazın oluyorsa onları olabildiğince az tüketmelisin 31haftalık hamileyim bende 😀