sheyda1991 ben gitttiğim zaman hasanelerde nedense doktor yok asistan bakıyor devlet hastanelerini sevmiyorum bu sebepten gecen hafta ne kadın doğumda nede perinatoloji bölümünde doktor yoktu asistan vardı kadık doğum doktoru perinatolojiye yönlendirmek için geldi odaya ikili test için kan verdim eve geldik hastaneden aradılar doktor eksik kan alınmıs sizden pazartesi gelin diğer kanlarıda alsınlar demiş şaka gibi çam sakura benim için avm gibi dısı hoş içi boş bir hastane