Melike011 Melike011 8. Haftadan gidiyorum Malesef bende sizin gibiyim priliam dr başladı doktorum normal doğal yollardan geçecek bir şey değil ne hayattan zevk alıyorum ne hamileliğimin tadını çıkartabiliyorum kussam rahatlarım sadece böğürüyorum 1 kere kustum sadece. Ayrıca şunu da belirteyim Türkiye de ilaçlar zararsızdan zararlıya kadar yani zararlı zararsız derken yan etki vs. Sıralanmıstır. A,B,C,D gibi A sınıfı olan ilaçlar en hafifi genelde hamilelere verilen ilaçlar parol, priliam gibi o yüzden bebeğinize bir zararı olmaz. O ilaçta A grubunda. Doktorunuza söyleyip başlayabilirsiniz. Geçmesini beklemeyin geçmiyor çünkü:(