Kızlar benzer ve aynı durumu yaşayanlar fikirlerinize ihtiyacım var.. 14 haftalık gebeydim ultrasonda 15 haftalık görünüyordu ikili taramada yüksek down sendromu riski çıktı 1/183 fetal dna testi için kan verdim 4 gün önce. Dün sabahtan beri doğum sancısı gibi sancım vardı akşam çok şiddetlendi hastaneye gittik doktor 1 cm açılman var düşük yapıyorsun durdurmayı deneyelim dedi progrestan verdi ama daha ilaçları alamadan düşük yaptım. Fetüs patolojiye gitti sonucları bekle diyeceksiniz ama düşünmekten kafayı yedim. Bu kadar büyümüşken düşmesi..acaba ben yanlıs birsey mi yaptım diye düşünüyorum Kendimi zorlayacak birşey yapmadımda anomali olan bir bebek olsa daha erken düşmezmiydi