Bushii Kızlar isim bulmak çok zor. İnternette araştırınca da hep aynı isimler çıkıyor karşıma. Hadi herkesten fikir bekliyorum 🙈
glsm_kr8383 Bushii 23 haftalık hamileyim. Oğlum olucak Allah ın izniyle. Biz Deniz Adar bırakıcaz. Kız olsaydı Deniz Larin olucaktı. Yani önceden belliydi 🧚♀️🥰
Gizemkrkt İlk oğlum adı Tuğra şimdi 2. Oğluma hamileyim bende bulamıyorum İlk oğlumun ısmını de rüyamda görüp koymuştum 💙