AngeL- Hanımlar uygulamaya göre 3+2 deyim duramayıp hamilelik testi yapmıştım 2+6 da sonuç tabiki erken yaptığım için negatif 🥲 inanın en zoru beklemek 3+2 de öğrenen var mı peki aranızda? 5 gün daha beklesem mi bende yoksa gidip kan mı versem🥲
Papatyamevsimi-89 AngeL- aynı zamanda öğrendim 2 şer gün arayla kan verdim ve 3 hafta sonra randevu aldim
AngeL- Papatyamevsimi-89 sağol kuzum bende kan vericem evde idrar testleri var ama çizgiyi göremem diye yapamıyorum 😕