Merhaba anneler. Size bisey sormak istiyorum. 23. Haftamdayım. Şuana kadar ellerimde hiçbir şişme yoktu. Dün gece elimin ağrısıyla uyandım yani sabah 5te. Sağ elimin üstüne yatmamama rağmen elim balon gibi şişmişti. Elimi sıkamıyodum dokunamıyodum. Sonra yattım sabah bi kalktım sol elimde aynısı olmuş. Şuan iki elimde balon gibi. Sıkamıyorum ellerimi biseyi tutamıyorum. Normal mi sizde de oldu mu veya bu kadar sızlaması normal mi