Papatyamevsimi-89 Hayır canım normaldi. 40+4 de suyum sizmaya başladı. Suyla karışık nişanım da geldi. O gece sancılandim.sanci geldikçe evin içinde yürüdüm çömelip kalktim. Sabaha kadar sıklaştı. Sabah on gibi artık çok siklaşinca banyoda sıcak suyun altına girdim orda da comeldip kalktim. Sonra giyinip hastane çantamixi alıp hastaneye gittik.5 cm açıklığım vardı. İki buçuk saat sürdü hastane sürecim. Tek zorluğum hastanenin kurallariydi. Gittiğim hastanede sancı süreci yatakta geçiyor. O iki buçuk saatin bir bucugunu yatakta bir saatini catalda geçirdim. O çok zorladı. Yoksa güzeldi dogumum iki buçuk saat içinde oğlumu kucağıma aldim☺️