Sultan3455 Merhaba bayanlar 38+5 haftalık gebeyim o kadar yememe rağmen bebek 10 günde sadece 80 gram almış normal mi
Merveee34 Sultan3455 kilosu iyi fakat hiç almamış olması sıkıntı. Gerçi son zamanlar usg cihazları doğru sonuç vermeyebiliyor .
Dila71 Sultan3455 3 kilo olması bence çok iyi benim bebeğim 3 kilo olsaydı keşke. Gelişme geriliği var haftaya sezeryan olucam 2450 hala. O yüzden kafanıza takmayın
Defne74 Sultan3455 Canım maşaLlah yine yine 3 80 diyosuj biz o kadar çıkamıyor uz ne kadar kilo almasını bekliyosun ki 5 kilo mu olacak sana göre kiloya takılma
Sultan3455 Dila71 Sağlıklı olsunlar da kilo önemli değil canım🙏🏻Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Nesi57 Bende 32 haftalığım bebek 1300 3 hafta gerıden gelıo son gıttımde 10 günde 100 grm almıs keşke 2000 kg olsa ona bıle razıyım ınsallah saglıklı sıhatlı alırız kucagımıza
Dila71 Nesi57 canım keçiboynuzu özü bizde işe yaradı sabahları aç karna iki kaşık içtim . Her sabah iki yumurta kesin yedim bende diyordum 2 kg görmez doye şimdi 2 buçuk oldu nerdeyse dene istersen belki sizde de işe yarar
Nesi57 Dila71 mutlaka denicem insallah banada fayda eder 🙏hepımız saglıklı bı şekılde kavuşalım yavrularımıza ınşallah 🌸
Sevilss Sultan3455 bazı haftalar almıya biliyorlar yada yanlış ölçüyorlar fazla takmayın 3 kg olmuşsa iyi aynı geçen haftalarda benimki az almıştı 120 Gr falan almıştı normlda haftada 400 Gr civarı alıyor
ozgei Sultan3455 bu haftalarda ölçüm doğru olmuyormuş bebek kanala yerleştiği için, benim de moralim çok bozuldu ama doktorum öyle açıklama yaptı, kilo almıştır inşallah hepsi 😓
EsengulC Sultan3455 muz ceviz kaşar peyniri beneğe kilo aldıran besinler bir de meyve de bebeğe kilo aldırıyor bildiğim kadarıyla çok kilolu değil sağlıklı olması önemli tabii ki