Kızlar ya sanki bebeğimin kilosu çok yavaş ilerliyor gibi geliyor bana sürekli 100 gram anca aliyor yani bilemedim devletteki salak doktorlar da iyi diyo yolluyo sinir oluyorum bebeğime doğru düzgün bakamıyorum bile özele de gidemiyorum gücüm yok ☹️çok korkuyorum içimde hep bı kuşku var normal diyolar ama 🙄
36 da 3 kilo 10 gram dedi
37 de 3 kilo 100 gram dedi
38 de 3kilo 200 gram dedi
Haftada 100 gram anca aliyor sanki yavaş ilerliyor gibi geliyor bana sizlerin 38 de 39 da kaç kilolardaydi 🙏