Hande- yarın 30. Haftaya giriyorum bacak ağrısı kavramı artık yetersiz kalmaya basladı. Gün boyu ayaklarımı uzatırsam hiçbir sıkıntı yok ancak biraz yürür veya bir tencere ocak başında bekler yemek yaparsam ev işi yaparsam bacağımı koparıp atasım geliyor gece uyku uyuyamıyorum acıdan. Özellikte tek bacağımdan daha cok şikayetçiyim bazen üstüne basamıyorum topallayarak geziyorum doktorum öncelerden olan bir sakatlığın vardır belki artmıştır ağırlıkla ortopediye bir göster bakılabilir hamileykende dedi ama ben mr çektirmek istemiyorum zararsız olduğuna inanmıyorum sabredeceğim bu sekilde mecburen:(