BirPatiSever Kızlar idari izine 24+0 da ayrılabiliyoruz di mi? Yani 24. hafta tamamlandıktan sonra mı? Yoksa 23 +1 mi (zannetmiyorum ama bu da 24. hafta olarak geçiyor ya)
Sevgi1620 BirPatiSever 24+0 diye biliyorum bende 21deyim onu bekliyorum 2ay önce bı arkadaşım ayrılmıştı 24+0dı