Kızlar herkese merhaba. Benim çok zor. Geçen bi hamileliğim vardı hastanelerden çıkamadım hiç önce düşük tehlikesi yaşadım sonra enfeksiyondan be şekerden dolayı erken doğum Hastanede yatım hep. Çok şükür sonuna geldik ayın 20 sinde 38+1 ve doğum olcak sezeryanla şekerden dolayı çocuk çok kilo almaya başladı Buda sağlıksız bi kilo alışı yarın anaztezi Görcek beni doğuma 9 gün kaldı şu iki gündür acayip şekilde ağırılsrım oluyor belim rahimim. Ve kasıklarım ağrıyor özellikle geceleri daha şiddetli oluyor sezeryandan çok korkuyorum ama normaldende korkuyorum içimde bir korku anlatamam 🙄