30+2 ikizlere hamileyim. Dün sancım vardı acile gittim. Bebeklerin biri 34 haftalık diğeri 32 haftalık bebekler dedi. Yani 1 2 hafta değil resmen 1 ay ileride sizce normal mi? Kendi doktoruma yarın gidicem. Şeker testi de yaptırmıştım Bi sorun yoktu. Bide düzenli sancım vardı.