Renesme Sybabyss Canım işin devlete kaldıysa 16. Haftaya kadar yolu var. Malesef görseler de söylemiyorlar
Aysenurctn32 Sybabyss 18 de kız dediler yanılmışlar. 20 detaylıda erkek dediler özele gittim bu bebeğe kız demek imkansız dediler. İnanamadık kıza çok alıştırmıştık kendimizi pipisine kadar çekti doktor😐 detaylıdan önce söylenene kesin gözüyle bakmayın bence..
Papatya-Kokusu Sybabyss 15 haftalık olmama birkaç gün kala gittiğimde ne kadın doğum ne perinatoloji ikiside söylemedi cinsiyeti
minikprensimmmm1234 Sybabyss Bana 12. Haftada söyledi ama ben devletin özel profesörüne gidiyordum ücretliydi belki de ondan söylediler
Gulsumakyol Devlette cinsiyet söylemiyorlar bizzat bana söylemediler doktorun bana söylediği özele gidip para koyup ogrenebilirsin cinsiyetini çok üzülmüştüm
Damli Papatya-Kokusu bence doğru yapıyorlar neden derseniz ben iki bebeğimi de 12 de öğrendim özelde ama tahmin yaptıkları için 16.Haftayı bekleyin net söyleriz diyorlar mesela insanın içi içini yiyor valla doğru mu acaba diye en iyisi net olunca öğrenmek ben bunu anladım
Papatya-Kokusu Damli Benim içim içimi yemezdi şahsen söyleyebilirlerdi 😂 gerçi özelde bir tahmin yapıldı ama bekliyoruz yine de çarşambaya öğrenicez inşaAllah
gldn065807 Sybabyss 13 haftamda doktorum tahmin etti dünde ozeldeki doktor tahmin etti ıkiside kız gibi dedi ama bakalım ne olcak kesin demediler
Sedamamiasya Sybabyss 13 de pipiyi gösterdi bi özel.doktor erkek dedi. 14+6da baska bi özel doktor %100 kiz dedi. Ilk bebegimde kiź. Hala erkek gibi geliyo pipi görünce 😂detaylida tekrar sorcam
DamlaNur29 Sybabyss iş devlete kalınxa 5 6 aya kadar söylemiyorlar ben 20.haftada gittiğimde kız diyebiliriz ama kesin değil bi daha geldiğinde bi daha bakalım dedi ben zaten özel dede takipli oldugum için biliyordum cinsiyetini
Birtanemm Sybabyss 🌸14 haftamdamdayım kesin kıza benziyor dedi sonra başka bir doktora daha sordum 18 haftamda oda yüzde yüz kız dedi detaylı ultrasyondada 22 haftılıktım kız denildi mesaneye fln bakılınca