Kızlar selam
İlk üç ay bulantı kusma çok kötü geçti 4-5 kilo vermiştim hatta.
- haftada artık rahatlamaya başladım.
Derken yaklaşık 22. haftada tekrar kötüleştim.
Tabiki ilk 3 ay gibi değil. Bu sefer sadece yemekten sonra kusuyorum. Hergün olmasa da 2 günde bir mutlaka yemek sonrası kusuyorum bazen günde 2 kez.
İşin garibi bir de kusarken çok afedersiniz idrarım sızıyor yani kaçırıyorum. Ay Masumlar Apartmanındaki Gülben’e döndüm 😂
Böyle şeyler yaşayan var mı? Bu haftadan sonra kusma yaşayan falan.