Nemusto Aysenuramahamis otribebe aldım fakat sterimar öneririm her gün aspire etmenize gerek kalmaz.Sadece burun çok dolu sümüklüyse çekiyosunuz.Sterimar günlük fıslatıyosun burnuna
sedaa_aa Aysenuramahamis otribebe kullanıyorum chicco da çok iyi. Ancak tavsiyem serum fizyolojikleri markaların serumlarından almayın çok pahalıya denk geliyor. Biz eczaneden poşet serum fizyolojik ve sırınga alıyoruz 20 TL civarı tutuyor. Şırıngayla serumu sıkıp aspiratörle çekiyorum
svserzrm Nemusto biliyorum fakat o dahi önerilmiyor tabi doktordan doktora değişir benim doktorum bu şekilde söyledi fazla basınçlı olduğu için önermiyoruz dedi
sedaa_aa Aysenuramahamis aynen yedek uç alıyorum onu da otribebe değil de trendyolda otribebe uyumlu daha uyguna satılan uçlar var onlardan alıyorum