Ayse254 ben detaylı ultrasonda sordum doktoruma üniversitede prof. Doktorum benim de 2 sinovac aşım var. Doktor dedi ki zaten sinovac olmuşsun ben sana biontech öneririm. Fakat şuanda biontech ve sinovac aşısı vurulan gebelerin çocukları çok küçük. İleride 5-6 yaşına geldiklerinde bu aşıların bir zararını görecekler mi bilmiyoruz. Ayrıca biontech sinovac a göre daha çok yan etkili. Sende etkisi ne olur bebeğe ne etkisi olur bilmiyoruz. O yüzden bence doğumdan sonra emzirirken vurulman daha iyi dedi. Ben de öyle yapıcam nasılsa sinovac oldum zaten ve bunu bile olmayanlar var.