Merhaba eşim 13 haftalık hamile ense kalınlığı 5,3 çıktı geçen hafta ölçtürdüğümüzde 5,1 çıkmıştı amniyosentez testi yaptırdık herhangi bir olumsuz sonuç çıkmadı. Micro arrey testini sonucunu bekliyoruz. Doktor ense kalınlığı dışında herhangi bir olumsuz bir durum söylemedi bu konu hakkında tecrübesi olan aranızda var mı ?