Yzaman deletedmom87894 bende ilk kızımda kime bulursam ona alıyordum aynı doktora bulmak çok zor oluyor doğumun da aynı hastanede gerçekleşti hiç bir sıkıntı olmadı
glsm_kr8383 deletedmom87894 Bende devlete gidiyorum aynı doktora denk getirmeye çalışıyorum. Olmasa başka doktor mecbur.
Miniqimm160821 deletedmom87894 Bende devletteyim aynı doktora zor randevu oluyor ama 14+2 oldum şimdiye kadar hiç sorun olmadı şükür 😇
deletedmom87894 bahtnurr1 ilk doktoru çok sevdin ana randevusu yok direkt gittiğinde de almıyorlar😂hepsi iyii aslında ama 2. Gittiğim ultrason cihazı sadece kendi görüyor ondan gitmiyorum görmek istiyorum 😂😂