Balbocegmm Kızlar merhaba hamilelikte hangi çatlak kremini ve yağları kullandınız memnun kaldınız tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏🏻
Ballizencefil Balbocegmm ben lierac kullanıyorum hamileliğimin başından beri. Şu an 34 haftalığım çatlağım olmadı çok şükür.
minnakanneeee Balbocegmm ya ben hindistan cevizi yağı kullanıyordum geçen annem aradı bir doktorun kuyruk yağını eritip içine beyaz vazelin koyup soğuduktan sonra çatlak yerine kullanılması ile hem çatlak oluşmuyormus hemde olusanlar da iyilesiyorlarmş
Balbocegmm Ballizencefil bende bio oil ve lierac alacaktım ama incelemelerde lieracta kimyasal olduğunu yazmışlar hep o yüzden korktum bende☹️
hvvayldz27 Balbocegmm hayır sadece bio oil kullandım her duştan sonra ama bir şişe yetmedi son iki üç haftadır hiç kullanmıyorum ona rağmen catlamadim cnm
hilalmevsim_3467 Balbocegmm Dermadermin kakaolu kremini aldım daha bugün ulaştı elime fiyatıda uygun birde bebek yağı aldım ilk hamileliğimdede kullanmıştım faydası olmuştu
hvvayldz27 Balbocegmm kullanma talimatı sabah akşam ama ben duştan sonra kullandım genelde birde kaşıntım falan olduğu zaman
gizemka hvvayldz27 merhaba, konudan bağımsız olacak ama kullandığınız bio oil turuncumsu olan mi? Galiba içeriği değişmiş, fotoğraf atma şansınız olur mu? 🙏🏻
gizemka hvvayldz27 çok teşekkürler 🙏🏻☺️ İçerik listesinde retinil palmitat yazıyor değil mi sizde de? Benim de elimde bu vardı, içindeki bu madde zararlı dediler korktum :( galiba bir de sarı olanı varmış.