iki_melek_annesi deletedmom87894 Ben ikili tarama testinde öğrendim kızım olacak öylede devam ediyor bakalım öğrenirsin sen de inşallah
Efsabozdag deletedmom87894 uzman bi doktor olursa ogrenirsin canim devlet degilde özelde daha iyi ogrenirsin zaten devlet soylemiyor cinsiyeyi kolay kolay bende 2 li tarama testimde ogrenmistim cinsiyetini 12+4 de senin ne kadar olacak test zamaninda haftan
Pnaar34 deletedmom87894 11+5 de yaptık ikili taramayı cok yuksek ihtimal erkek haftaya netlesir dedi doktorum
momysss deletedmom87894 bende 12. Haftada öğrendim ikili taramada yaptı doktor cinsiyette söyledi ama kilolu insanlarda görmek biraz daha zor bu haftalarda dedi
Zuleyha_busra1 Benimde 4 kasimda yapilacak ikili taramam uzman bir doktor tarafından yapilirsa belli olur diyolar
deletedmom87894 Zuleyha_busra1 inşallah öğrensem ya benimde 26 ekimde 😌kocamın doğum gününe süpriz yapmak istiyorum😊
Pnaar34 deletedmom87894 o zmaan doktoruna soyle sana yalnizken soylesin cunku bende dogum gununde soylemeyi dusunuyordum ama benim doktorum direk erkek demisti esimin yaninda😂
Zuleyha_busra1 Efsabozdag bende nefret ediyorum bu huylarindan ya hic bi Bilgi vermiyolar doğru düzgün zaten şöyle durumumuz iyi olsa kalkıp ozele gideriz hic oralara yanasmayiz
deletedmom87894 Efsabozdag aynen canım annemde öyle dedi cinsiyet için özele giderim artık😂çok meraklıyııım
deletedmom87894 Pnaar34 aaa😂😂evet canım ben kağıda yazmasını rica edeceğim önceden banada süpriz olsun😌
iki_melek_annesi momysss Yok canım ben gayet de kilolu biriyim 😊ilk seferde kız dedi doktor tabi cihazların kalitesi de önemli ben de özele gidiyorum devlet hastanesin de randevu almak çok zor
iki_melek_annesi deletedmom87894 Görür görür benim kızı gördüyse kiloda 94 bu arada sürpriz bebek oldu diyetteyken öğrendim 😅