Momy11 Bsrtyfn 36+2 yim benimde öyle tekme falan yok sadece yer değiştirmesini kaymalarını hissediyorum artık iyice azaldı doktor yeri daraldı günde 10 kez hareket ediyosa yeterli demişti
bebegimvebennn Bsrtyfn bende bugun 36+6 yım çok az hareket ediyor dün normaldi şimdi sola uzandım bekliyorum
Merveeeeekurt Bsrtyfn aynı şeyi dün yaşadım ağla ağla 😂 normalmiş canım bu haftalarda gündüz özellikle değil mi? Uyuyorlar heralde artık çok hissediyorum ama ağır ağıır gece normal
Sevilss Bsrtyfn bende 36+3 üm aynı hatta 35 den beri kasılıyor karnımda 3 gün hastanede bile yattım sen yinede dikkat et ama çok hareket etmiyor daha