Evet hanımlar 5 Ekim’de 39+6 da meleğimi aldm kucağıma çok şükür 🤲🤲unutulmaz bir anı oldu benim için. Doğal doğumu düşünen varsa aranızda yardımcı olmaya çalışırım. ancak size sormak istediğim bir şey var. İlk banyossunu yaptrcaz bebeğimin inşallah. Bu tuzlama şekerleme olayı nedir? Nette zararları yazıyor ama geleneksel yapılan birşey sanrm. Çevremde herkes kokmasin terlemesin yap Dior. Bu konuda bilgisi olan var mı???