Ceydamehtap Merhaba 32+6 haftalık hamileyim Kontrole gittim ve bebeğimin gelişiminin 2 hafta ilerde iri bir bebek olduğu için erken gelebileceği söylendi . Sizde böyle bir durum yaşayan varmı
Mlhameliha Ceydamehtap bende 30 haftalık olucam canım benim de 2 hafta önde kilosu doktorum iri olduğu için erken doğar gibi bişey demedi bence haftasına gelince kilosu haftasıyla uyumlu olucak kaç kilo seninki canım
ogluileannesi Ceydamehtap bende 2 hafta önden gidiyorum fakat bu erken doğuma sebebiyet vermezmiş, Dr um 2 gün önce böyle söyledi
Rumeysa3652 Ceydamehtap bende 29+6 yım doktorum bi hafta önden gidiyo dedi ama bi sıkıntı olur falan demedi gelişimi falan iyi dedi sadece sanmıyorum onun için erken olucağını
MiniMiniKus Ceydamehtap Arkadaşımın bebişi 1 hafta önden gitti hamilelik boyu En son doktor doğum tarihi verdi verdiği gece 15 gün erken doğmuştu Ama maşallah gayet sağlıklı bi bebişti
Yesimmm12 Ceydamehtap arkadaşımın oğlu adaa öle dedi doktoru 4 kilodan fazla diyodu ama doğduğunda 3200 çıktı genel olarak kilo ölçümü ya Lis cikiyodu
ucpasaannesi Ceydamehtap benim oğluşum da 10 gün önde çıkıyordu hep .adete göre değilde ultrason hesabına göre doğdu kuzum