DenizD Kızlar selam Bir sorum olucaktı göğüs ucu kremı kullandıgımızda bunun bebege zararı oluyormu sonucta bır kımyasal vardır ıcınde dıye dusunuyorum her seferınde sılmek gerekırmı
SibelAlp7 Çatlaklar aldı başını gitti onun için sormadım aslında.gögsüm yara olur da ememezse diye sordum.
OktayMeltemSahin Bana 30.haftadan itibaren kullanmam gerektiğini sölediler 32.haftadayım yeni basladım