Ayse_21 Arkadaşlar 36+1 deyim çok zorlanıyorum ayaklarım şişti her konuda artık zorlanıyorum 1 oğlum var 3 yaşında onunlada bu haldeyken ilgilenmek çok zor şimdi sizde durumlar nasıl ? Sezeryan olacaklar gün verdi mı doktorlar
Momy11 Ayse_21 bende 36+2 yim hareket etmese bazen hamile olduğumu hatırlamıyorum bile sadece yatakta sağ sol dönerken çok zorlaniyorum o kadar geçen hafta günümüzü vermişti 27 ekim de gelecek prensesim inşallah 💞