Zekiye079 Merhaba anneler ben 20 haftalık hamileyim dünden beri karnım ağrıyor ve hala geçmedi acaba neden bilen var mı yaşayan yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Yalcnnaysgll Zekiye079 bende 20 haftalık olmak üzereyim 2 günümüz var gün içinde karın ağrısı oluyo ama geçiyo hemen neden oluyo bende anlamadım sanırım rahim büyüdüğü için olabilir
QueenMommy Yalcnnaysgll bende 20 haftanın basında ağrım vardı bu kadar kişide olması sanırım normal rahim büyüyo bebek ağırlasıyo bu sebepten galiba