mrvhmz Normal Doğum için soruyorum tabiki,tecrübeli anneler gerçekten ikinci doğumlarınız daha mı kolay oldu? Tersi olan da var mı?
Melhaercan mrvhmz benim kolay oldu ama 2. De hemoroid oldum lanet bişey çok ıkınmaktan düzensiz ıkınmaktan 😏 3. Gebeyim korkuyorum gene aynı şeyi yaşıyacam belli
Makbuss mrvhmz gercekten kolay oluyor once 3 cm acilma vardi birden 8 cm oldu dogumda ayni sekilde kolay oldu yani benm oyleydi masallahim vardi babasi gelesiye kizim dogdu 😁😁
mrvhmz Melhaercan hamileliğinizde mi oluştu hemoroid kabızlıktan filan, yoksa doğumdaki ıkınmadan mı?
Melhaercan mrvhmz dogumda oldu canım mahvetti beni ne oturabildim ne yatabildim ne çocugu emdirebildim 😏
mrvhmz Makbuss ay hadi inşallah benimki de öyle olur, doktoruma epidural istiyorum dedim, ne gerek var, bu ikinci Doğumun, epidural olana kadar doğurursun dedi, inşallah öyle olur.
Gulyllu mrvhmz ay kızlar benimde 2. Doğumum inşallah böyle kolay olur bende istemedim epidral ama bakalım