Hulya388 2 tane kimyasal gebelik gecirdim suan 5 hafta 5 gunluk gebeyim genetik icin kan vermistim sonuclarim cikti doktor kan sulandirici kullanman lazim dedi hap yada ignesini kullanan varmi yada hangisi daha iyi bilgisi olan varmi kizlar
Yagmur00 Hulya388 aspırın verıyor ve ıgne verıyor canım Baska hap wermıyor lar yanı ıgne aspırın kullanıcan
Denizyildizii Hulya388 igne pıhtılaşma önleyici. Hap ise kan sulandırıcı. Eğer sıkıntı varsa ikisi birden verir
gldn065807 Hulya388 ben ikisinide kullanıyorum benimde düşük lerim olduğu icjn bana tedbir amacli verdi
Sbl8bsr Hulya388 daha iyisiliğinden değil de benim de var ama bana coraspin yeterli geliyomuş o yüzden iğne vermedi arkadaşımızda var onun ki yüksekmiş ona iğne verdi o kan pıhtılaşmanızın yüksekliğine göre veriliyor diye biliyorum
Hulya388 Yagmur00 sadece hap kullaniliyormu peki ogleden sonra kesin bisey diycek doktor da ama kan sulandirici hap dedi diye hatirliyom
Hulya388 Yagmur00 MTHFR( C6771 ) HETEROZİGOT MTHFR ( A1298C ) HETEROZİGOT Bunlarda sorun var dedi doktor