Tugbain41 Busradoga epiduralli normal doğum yaptım. Belimden bir iğne vurdular sancılar hariç her yerimi hissediyordum yani ayaklarımda filan uyuşma olmadı. Sadece ağrılarımı hissetmedim ve çok rahat doğumumu yaptım 🥰