Yahu bu akrabalar her konuda kendini geri çektiği gibi çocuğa isim koyma konusunda niye bu kadar yarış içine girmiş gibi davranıyorlar anlamış değilim.Esimin ailesi ve benim ailem hiç karışmazlar ama akrabalar masallah o olsun şunu yaparım bu olsun şunu yaparim .Oz amcam babamlara adını iskender(kurtlar vadisi hayranı)koysunlar okul masraflarını karşılarım odasını düzerim demiş bana da demiyo dese alacağı cevabı biliyo da😅😅yahu bu çocuğun anası babası sen mısın biz dururken sana noluyo manyak😅😅halamın eşi hiç sevmem kendisini neyse o da kendi adını koymamı istemiş aynı şekilde okul masrafını karşılarım vesaire ya banane ben sizin ne paranızı ne pulunuzu istiyorum o kadar ağrı sancısını ben çekecem eee sizin dediginiz ismi koycam yok yaaa kendi karılarına çocuklarına koyduramadigi ismi benim koymamı istiyolar ıyhh illet geldi babannem de diyo ki isim dediğin incik boncuk koy nolacak diyo bende kendi doğursun koysun söyle de dedim 🤣🤣