Melhaercan Meryemhorasan 13. Hafta belli oldu canım 3. Gebelik ve iç karın yok ne varsa hepsi belli oluyor benim
Dlrasknock LaboratuvarBebesi bende suan 13deyim benimde karnim cikti. Cok siskinligim hazimsizligim oldu oyuzden hemen cikiverdi sanirim ☺️ Gerci cok fit biri degildim en azindan icime cekince dumduz oluyordu karnim🤣🤣
Tuenlsan Ben de 14. Haftadayım metroda metrobüste yer vermeye başladılar hiç göbeğim yoktu normalde ama hamile kalınca çok çabuk büyüdü. Kişiden kişiye değişiyor valla☺️
Rabiasazlik 23 deyim hafif belli tam olarak hamis gobegim cikmadi sanki cok yemişim de soda arıyorum gibi 😂😂
Oozzee İnanmazsınız ama benim göbek önden ufacık hemen pörtledi! Gazdan mı oluyordu bebekten mi bilmiyorum ama gören hemen "hamile misin?" diye soruyordu. Bence iç karınla alakalı; genişse geç belli ediyor, küçükse hemen. Şu an 16. haftanın içindeyim, şimdi iyiden iyiye belli ediyor artık (: