Sevdaoz siz bedeninize ve Allaha güvenin bu normal bir süreç .sıkıntısız hal olur merak etmeyin.ben müdahalesiz kendi sancımla evde doğurduysam herkes doğurur korkmayın.imkanınız varsa doğum kursuna kaydolun normal doğuma olan bakışınız değişir.Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin