Eylllllll bende devlet hastanesi ve üniversite hastanesinde yaptıramayınca en uygun 500 TL ye bulup yaptırdım hepsi 650 750 hep o fiyatlardaydı 🙄 tek güzel yanı doktorun ilgisinin güzel olması ve oğluşum çok hareketlenip yüzünün net fotoğrafını alamayınca bir ay sonra tekrar gel yüzüne bakalım bebişin ek ücret almıcam demesiydi🥰❤