mercanmeb Diyelim ki bebeğin hareketlerinde azalma var. Acile başvurunca ne yapıyorlar? Ne gibi tetkitler oluyor? Kalp atışında problem yok, nst sancı da çıkmadı diyelim. Eve mi yolluyorlar? Böyle bir şey yaşayan varsa bana açıklama yapabilir misiniz
_yagmurcuum_ Ben geçen hafta griptim kendi doktorumu aradım saat 16.30 gibi bebek hareketlerini sordu az dedim ben çıkıyorum ama sen acile gel orda bakıp bana bilgi verirler dedi dediğini yaptım acile gittim nstye bağladılar hareketleri izlediler sonucu doktoruma yolladılar bebekte problem yok tedavi uygulanabilir dedi ve serum aldım ultrasona felan giricem zannediyordum ama öyle değilmiş sadece nst çekildi 30-40 dakika