Hayalllllll aynen canım bende aynı şekildeyim 🥺doktorumuz risk yok gayet güzel geçecek diyor ama önceki doktorlar çok korkuttu masada bile kalırsın diyen oldu .. Evdeki herkes diken üzerinde sanki pek bana belli etmiyorlar sürekli pozitif düşünüyoruz ..Ama inanıyorum sağlıcakla yavrularımızı kucağıma alacağız 🤲🏻