Belirlenmedi ben ovulasyonla gebelik yasadigim icin yumurtlamadan 15 gun sonra test yaptim silik cizgi vardi ertesi gun kan verdim 40.40 cikti
Emin olmak icin ertesi gun acilden tekrar kan vereyim dedim ebe ayy o gebelik degildir 40.40 la gebe kalinmaz bosa umutlanma dedi tum sevincimin heyecanimjn afedersiniz icine sicti
Kan sonucumda arttigini gorunce gidip yuzune tukurmek istedim
Bi sonraki gun dr a gittim kese olusmus ama ici gorunmuyor dedi bi hafta sonra gittigimde bebis de gorundu
Yani tam net hatirlamamakla birlikte onlarin hesabina gore son adet tarihimi baz alinca 5. Haftada gorduk bebegi
Aman ha aman moralinizi yuksek tutun