Bende kese 6. Hafta başında vajinal ultrasonla gözüktü. Bebek 7. Hafta da gözüktü. Benim ilk gebeliğim de dış gebelikti buarada. Çok ağrılı ve bir şeylerin yolunda gitmediğini hissettiğin bir dönem oluyor. Sol kasığımda ve bacak aramda batmaya benzer tuhaf bir ağrı vardı. Sonra 6. Haftanın içindeyken zaten kanamam başladı ve gebeliği sonlandırdı doktor.