Arkadaşlar merhaba, batım yarın normalde ve benden dün gece kahverengi leke geldi bende kesin adet oldum dedim Bir karın ağrısı sancı göğüs ağrısı sonra sabah uyandım hiçbir şey gelmemiş şuan hala hiçbir şey yok sizce yerleşme kanaması olayı mı ya da böyle bişey başından geçen var mı acaba?