elfkara Evet var 😅 6+3 haftalığız daha ne bulantım ne kusmam oluyor kişiden kişiye değişiyor bu durum şanslı kişilerdeniz kendimi göğüsüm şişmese arada bi karnım ağrımasa sık idrara çıkmasam hamile olduğumu bile unutuyorum belirti çok olmuyo kimisinde olur kimisinde olmaz kusmak bulantı hamileliğin iyi veya kötü gittiği anlamına gelmezmiş ,Çok mutlu olmalısın aslında o kadar kötü bişey ki hiç bişey yiyemediğini düşün günlerce hep kustuğunu İlerleyen günlerde de böyle olursa kimseye söyleme nazar değmesin 🙏🏻🥰 🧿