İlk beş ayda çeşitli zamanlarda kaşıntı vardı, kan değerlerinde bı şey çıkmayınca kükürtlü sabun kullanarak rahatlamıştım. Bı haftadır tekrar başladı, ellerimde ayaklarımda ve parmaklarda, iç bacaklarda ve genital bölgede kaşıntı var, pup gibi değil hiç kizariklik yok. Gebelik kolestazindan da doktorum hiç suphelenmedi, bu şikayetleri bu şekilde yaşayan var mı?