Yoncanacar Kizlar merhaba 35 haftalık gebeyim ve korona olduğumu öğrendim çok öksürüyorum hiç halim yok tat ve koku kaybı var bide iştah kaybi. Bu yüzden bebeğim gelişmiyor gibi hissediyorum hastaneye de gidemiyorum siz bu süreci nasıl atlattiniz
Deniz2961 Yoncanacar Bol su limonlu su nane limon iç meyve tuket c vtmnli beee kendini sakın bırakma bu hastalığın tedavi bnce morel morelin yuksek olursa bağışıklıgn düşmez hem bnde hamilym şuan eşime bakıyorum o pztf bnden test almadilar vct ağrım.var ama asla.kndmi bırakmadm böyle daha iyi hissdyrm