g4mze birşey olmaz inşallah bende 6,7,8. Haftalarda yerleşme kanaması yaşadım sürekli değildi toplamda 3-4 kez geldi panik yapma bol bol dinlen sıvı alımına dikkat et iş yapma ağır kaldırma uzanma geçer inşallah. Ben şuan 31. Haftamdayım rabbim hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin