Arkadaşlar 2 gün önce sol kasıgıma çok sancı girip çıktı şancı girdikçe taş gibi oluyodu geçiyo hemen bi daha oluyo pazar günü acile gittik kontorl sırasında leke geldiğini gördüm baktı doktor bebek iyi dedi kalbi atıyo harket ediyo leke neden geldi sizce progestan yazdı kullanıyorum ama ara ara leke yine geliyo 21. Haftadayım şancı da hala var girip çıkıyo miyomum var bide o büyüdükçe baskı yapıyodu ondan oluyodu şancı dedi