Benim tiroidlerim alınmıştı 2 yıl önce,hamileliğimin 26.haftasındayım 7-8lerden aşağı düşüremedik geçen haftaya kadar ilacımın dozu artsada,doktorum t4 öneminin daha önemli olduğunu tshın zarar vermeyeceğini söyledi. Geçen hafta 3,5a düştü ancak. Korkmayın yani ama mutlaka dahiliyeye gidin ilaç dozunu ayarlasın düşürsünler